[LUGOS] Problem pri modulih

Saso Span saso.span at siol.net
Sun Dec 7 21:39:01 CET 2003

Kot sem že rekel, delam inštalacijo za laptop na mojem namiznem
računalniku.
Na prvem disku so boot, root in swap za moj namizni računalnik.
Na drugem disku sta boot in root za laptop.

Na namiznem računalniku je v boot particiji grub (konfig fajli, itd.
drugače je grub na mbr)
Na laptop boot particiji je samo bzImage.

depmod vrne unresolved symbols v vseh modulih