[LUGOS] Problem pri modulih

Domen Puncer domen at coderock.org
Sun Dec 7 17:40:01 CET 2003

On Sunday 07 of December 2003 12:49, Saso Span wrote:
> Pozdravljeni.
>
> Imam sledeč problem: Na mojem računalniku (Gentoo Linux, Athlon) delam
> inštalacijo za laptop (Gentoo Linux, Celeron). Vse sem lepo skompajlal
> in tudi boot-al že v sistem. CFLAGS-e sem nastavil na -march=i686 -0s
> -pipe. Ustavilo se je pri jedru.

Ni tule -Os?

> [...]
> in tudi v /lib/modules sta bili dve jedri (emerge-al sem 2.4.23-ck).
> Poskušal sem na novo kompajlat jedro, na novo emerge-at, make mrproper,
> make clean, itd.
> Potem sem se odločil za gentoo-sources, unmergal ostale in počistil
> direktorije /usr/src in /lib/modules. Ob reboot-u so se mi naložili
> moduli (mountalo mi je ipod-a), vendar mi lsmod nič ne pokaže. Če
> poskušam kaj modprobe-at, mi napiše, da ne najde
> /lib/modules/2.4.21/modules.dep (neki tazga). Če potem naredim symlink
> na gentoo kernel, mi spet pokaže unresolved symbols.

Če lsmod ne pokaže modulov, potem ni noben modul naložen.

Ne razumem kaj točno je problem.
Downloadas source, make xconfig dep bzImage modules modules_install, dodas
kernel image v boot loader, rebootas... to je vse.

Brisanje /lib/modules/ verjetno ni dobro, če hočeš uporabljat module :-)

	Domen