[LUGOS] device pipe

jest at softraja.com jest at softraja.com
Fri Dec 5 23:27:02 CET 2003

> Sicer ne vem, kako zgledajo pipe na SCO-ju, imam pa obcutek, da potrebujes
> navadno fifo pipo v katero spuscas tok, iz njega pa berejo aplikacije ?
>
> mkfifo, tee ?
>
> Rok Krulec

Jaaa Rok, to je bilo to, pa sedaj se pa spomnim, da sem enkrat zeloooo
na hitro videl tale mkfifo, samo sem v istem hipu tudi pozabil na njega.
Prav lepa hvala sicer sem moral sco-jev skript še malce popraviti, ampak
sedaj imam pripravljeno vse za migracijo celotne produkcije iz SCO-ja na
Linux okolje, ki se bo zgodila ta vikend. Še en SCO manj in še en Linux
več,  še samo 3-je sco-ji ostanejo do novega leta, potem jih pa ni več.

lp