Cisco IOS

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Fri Dec 5 13:41:53 CET 2003

Hi.

Ja, vem, da ta tema ni ravno za na to listo, pa vseeno ;)

Trenutno imam na razpolago Cisco 1721 ter Cisco 821 routerja. S command
line helpom sme uspel skonfigurirati osnovno internetno povezavo, kaj vec
pa ne. Zanima me, ce ima kdo kaksne izkusnje / uporaben URL / IOS
reference guide ali karkoli na to temo.

Rad bi skonfiguriral:
- Prijavo preko ssh-ja ali pa vsaj telneta na router konzolo tudi iz
  interneta (iz intraneta {LAN port} mi dela);
- VPN povezava med LAN-i prikljuceni na oba routerja.
- ...

Kakrsnakoli info bi prisla prav. BTW: kaj se komu sanja kako se lahko
uporablja Cisco-tovo domaco stran ... tam sem nasel le kup smeti :'(

Lp,
Dezo