Slackware & KDE malenkosti

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Fri Dec 5 13:21:35 CET 2003

Zdravo.

1. Imam Slackware 9.1, najnovejse jedro. Nekoc sem imel Gentooja in
tam je bil KDE lepsi v smislu da je bilo vse "antialiasano". Gledal
sem neke manuale a nisem nasel nic zelo koristnega kako to
postoriti... nekaj v zvezi z Xft in freetype2?

2. Ko v KDEju izberem logout, se prikaze tisto okence, kjer izberes
kaj tocno hoces. Slika, ki se pokaze na tem okencu (KDE maskota
konqi?) se mi zdi dobesedno nagravzna tako da bi jo ce se le da
zamenjal (odlocil sem se da bom postal dober drzavljan in da bom Linux
uporabljal tudi za "osebne namene", ne samo za streznike). A kdo ve
kako se to stori?

Hvala.

--
Nejc Skoberne