[LUGOS] kernel nadgradnja --> problemi (debian 3 woody)

BlaY0 blayo at thz.net
Wed Dec 3 15:04:33 CET 2003

On Wed, 3 Dec 2003, [UTF-8] aljoĹĄa ĹĄpanger wrote:

> po nadgradnji kernela po spodaj opisani metodi je priĹĄlo do en kup problemov.
>
> npr. apt-get ne dela, samba ne dela, in en kup drugih programov ne dela.
>
> Zanima me ce sem naredil kaj narobe ali je to normalen pojav  in je potrebno se
> kaj narediti.

Tvoj problem je v tem, da Linux enostavno ni zate, tako kot ni za mojo
mamo. Zanjo je poglavitno dejstvo, da ne dela, sploh se ne vprasa zakaj ne
dela in kako bi lahko to popravila. S tem da moja mama ne bo sla brezzveze
"kompajlat" kernel, oziroma ga sploh ne bo sla!

Ce si se lotil "kompajlanja" kernel-a in ti niso jasni osnovni koncepti
error tracinga in debugginga, si mocno skrenil s poti!

Glej loge! Poganjaj programe v debug mode-u! Uporabi strace! Preberi
HOWTO/FAQ! Na to, da nekaj "ne dela", ti jaz pa se marsikdo drug enostavno
ne bo mogel/znal pomagat.

lp,B