[LUGOS] Posodabljanje

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Wed Dec 3 08:31:48 CET 2003

gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si said:
> Zanima me kako je kaj z mesanjem namestitev ali posodobitev perl-a s
> CPAN-om in apt-get in podobnimi zadevami. Te zadeve najbrz ni dobro
> mesati?

Z mesanjem je pri tem tako, kot pri drugih zadevah, kjer imas
managirane pakete in take, ki si jih namestil sam. Ce si zadevo
nalozil sam, paketni sistem seveda ne more vedeti, da je ze nalozena
in se zna zgoditi, da ti kake nastavitve povozi (ce paket kasneje
nalozi zaradi kaksne odvisnosti).

Sam uporabljam Debian in v splosnem najprej pogledam, ali je paket ze
zapakiran pod debianom. Samo ce ni, ga grem nalagat iz CPAN-a. S takim
delom sem se do zdaj izognil vsem problemom.