Alambic pdf printer in Kylix aplikacija

Borut Rozman jedo at zipp.nu
Wed Dec 3 01:07:01 CET 2003

Kolega se ubada z eno kylix aplikacijo, jaz pa mu pomagam instalirati
linux, da bi lahko prek njega tiskal reporte v pdf fajle. Zadeva je taka
da sem instaliral Alambic printer skozi CUPS, in zadeva dela zadovoljivo s
kde programi in ostalim, v njegovi aplikaciji (skompajlana na drugem
racunalu) pa zadeva nikakor ne da opcije moznosti printanja kaj sele da bi
dobili kak output kamorkoli. Poizkusal sem zadevo speljati na lpd, vendar
mi cups-lpd nikakor ne deluje, tudi outputa ni nikjer.

a ima kdo kako boljšo rešitev za omenjene tezave
lp