Nenormalno pocasen KDE, sumim internet povezavo

Matjaz M. mrsnikta at siol.net
Tue Dec 2 17:48:07 CET 2003

Na debian si namestim KDE in ga pozenem, v bistvu stvari tecejo dokaj
normalno, vecina programov dela brezhibno - npr. konqueror in control
center pa se drugi - medtem ko mi explorer (nevem kako se rece:>, pac v
win je explorer) zaganja cca 2 min, ko pa se zapeljem na start meniju
prek quick browser pa zasteka in moram cakat zopet cca 2 min, da stvar
stece. Ce povezava ni vzpostavljena (mam ADSL z dinamicnim IP  in sem
direktno prikljucen na net) pa vse dela brez problema. Tudi zazene se
okej - pri vzpostavljeni povezavi se ustavi na 2. ikonici (oni kljuc) ki
utripa nekaj casa (cca 3 min) potem pa izgine splash in cakam se kake
dobre 2 min preden pridem na namizje. Tudi Windowsi mi ob zagonu dalj
casa meljejo, dokler ne izkljucim samodejnega pridobivanja ip naslova.

Se nekaj sem opazil, pa se mi zdi da je kak s tem povezano, da mogoce
nimam vredu skonfiguriranih teh stvari. Ko nastavim hostname mi ga
normalno kaze, ampak po restartu je spet nazaj na (none).

hvala in lp,

matjaz

end