[LUGOS] luknje

Andraz Sraka a at aufbix.org
Tue Dec 2 17:00:19 CET 2003

re

On Tue, Dec 02, 2003 at 04:04:33PM +0100, Martin wrote:
> Torej so debiana dejansko hakn.

Na <http://www.wiggy.net/debian/> imas tocno razlozeno kaj se je zgodilo
in kolikor sem jaz spremljal zadevo se ta exploit ne tice samo debiana
GNU/Linux-a, ampak katere koli distribucije, ki ima kernel < 2.4.23

> Me pa zanima, ce ve kdo v katerem -pre al -rc 2.4.23 kernela so bug odpravil.
> Ce je ze prebral Changelog.

Vzames 2.4.23, ne rabis nic -pre

> Torej treba je updejtat kernele :-)

Po das kaj na varnost, potem "DA!"

> Naprej, me skrbi openssh. Baje so se v zadnji verziji pojavile dve luknje.
> Nazalost mi je tujina crknla tko, da zdele ne morm preverit.
> Ce ima kdo kak info, se priporocam.

Zapres SSH oz. ga omejis, da je dostopen samo z 'trusted IP' naslovov,
toliko ti lahko za enkrat svetujem.

lp,
 Andraz
a at aufbix.org