[LUGOS] Postgre

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Tue Dec 2 14:27:06 CET 2003

Tisto imajo redhat-ovci noter zato, da imajo neko informacijo ali kak proces
tece ali ne. Ce je datoteka, potem tece in obratno. Seveda zgenerirajo to
datoteko pri zagonu serverja, v tem primeru PG. Sem pa nasel problem.
skripta, ki jo razsirja PG je bila privzeta za /usr/local/pgsql. Sam pri
namestitvi nisem uporabil tega mesta.

lpg

--
Lep pozdrav,