Postgre

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Tue Dec 2 12:00:25 CET 2003

Zdravo!

Se eno tezavo imam. Na prenosnika sem si namestil postgre bazo. Imam verzijo
7.3.4, ki sem jo sam prevedel ... Seveda moram kdaj tudi domov z masino in
pred tem dati masino dol. Ko jo dam doma/sluzbi nazj gor mi pri startanju postgre-ja
zajamra. Spodaj je en tak izpis iz boot.log. Seveda mi na ekranu izpise rdeci ERROR.

Nov  4 22:14:17 orion postgresql: Starting PostgreSQL:
Nov  4 22:14:19 orion postgresql: pg_ctl: Another postmaster may be running. Trying to start postmaster anyway.
Nov  4 22:14:20 orion postgresql: ok
Nov  4 22:14:20 orion rc: Starting postgresql:  succeeded

Ali ima kdo kaksno idejo? Je morda to kaj povezano z rc skriptami v /etc/rc.d?

Trenutno imam pod rc.d kar se tice postgre-ja tole:

./init.d/postgresql
./rc0.d/K02postgresql
./rc1.d/K02postgresql
./rc2.d/S98postgresql
./rc3.d/S98postgresql
./rc4.d/S98postgresql
./rc5.d/S98postgresql
./rc6.d/K02postgresql

Runlevel skripte sem uredil z ukazom chkconfig, skripto postgresql pa sem dobil v contrib mapi
PG paketa.

Aja, se tole. Imam RH8.0.

--
Lep pozdrav,