avtentifikacija, ldap, linux na windows 2000 server

Uroš Golja goljau at comcom.si
Tue Dec 2 12:00:05 CET 2003

Alo,

pravkar postavljam CVS strežnik (Debian sarge) na lokalni mreži, kjer je
veliko delovnih postaj z Windowsi. Klienti (Windows, TortoiseCVS) naj bi
do strežnika dostopali preko mehanizma pserver. Zanima me, kako naj jih
na strežniku najlaže avtentificiram. Zaenkrat je tako, da moram vsakega
uporabnika dodati v $CVSROOT/CVSROOT/passwd in ga zmapirati v ustreznega
sistemskega uporabnika (recimo mu cvsuser). Ker pričakujem, da bo
uporabniov veliko (50+), bi rad avtentifikacijo speljal bolj
avtomagično. Poleg tega bi se rad znebil user mappinga, ker bi rad nad
datotekami v CVS repositoryju rad postavil natančnejša pravila za
dostop. Porodila se mi je sledeča ideja:

Vsi uporabniki workstationov imajo uporabniška imena na domenskem
strežniku Windows 2000. Windows 2K ima Active Directory, do katerega
lahko dostopaš preko LDAPa. Vse moderne distribuciije Linuxa imajo
prijavno avtentifikacijo speljano preko PAMa. Eden od modulov za PAM je
tudi LDAP. Bi morda lahko linux uporabnike avtentificiral na Windows 2K
strežniku? Je to že kdo počel? Mi zaupate svoje izkušnje?

LP,
Uroš