[LUGOS] Dual boot Linux/Win

Beernarrd beernarrd at email.si
Tue Dec 2 11:11:53 CET 2003

Obstaja tudi možnost da v grubu pred winsi skriješ particijo na kateri
imaš mbr in oguljfaš windowse, da mislijo, da so  na prvi particiji (sam
še nisem probal):

title Zbutaj Winse
hide (hd0,0)		#to skrije particijo z mbrjem
unhide (hd0,1)		# tu so (bodo) na primer winsi, ki jih hočeš.
			#če ta particija drugače ni skrita je vrstica
  			#seveda odveč
			#Če pa hočeš winse bootat z neprvega diska dodaš
			#vrstici: map (hd0) (hd1) in map (hd1) (hd0),
			#kar navidezno zamenja diska.
rootnoverify (hd0,1)
chainloader +1
makeactive

Važno je, da poskrbiš, da se grub zažene pred windows instalerjem: ko to
bootaš, in winsov še nimaš instaliranih, poizkusi (ja, to sem nekje
prebral pa ne vem več kje) ob tem imeti win zagonsko disketo. Če to ne
bo delalo pa daj v meni posebej izbiro (pod npr. title instaliraj
windowse), kjer boš pač dal (potem ko si že skril ustrezne particije) za
zagon instalacije winsow z diskete: rootnoverify (fd0).

Bernard.