[LUGOS] Dual boot Linux/Win

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Tue Dec 2 09:29:34 CET 2003

Zdravo.

>  Rad bi tako naštimal grub(mislim, da je rešitev tukaj, ker druga stran
> je dokaj toga), da mi windowsi ne bi vsakič prepisali MBR-ja.

Resnicno si ne predstavljam, kako bi to uresnicil. Nekaj kar tece na
sistemskem nivoju ima pac enako pravico do dostopanja do MBR-ja ali
pac? Morda je ena izmed variant ta, da enostavno ukines GRUB ter vedno
vse bootas z Windows Loaderjem... torej da si priredis tisti slavni
boot.ini ali kar je ze... ravno zadnjic sem malo pogooglal za sintakso
in ni prav nic groznega. Tako da mogoce bi pa zate ta varianta bolj
prisla v postev.

Saj vem da sem ravnoveden, ampak: kaksni pa so tisti doloceni razlogi,
zaradi katerih moras reinstalirati Windows vsake toliko casa? :)

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si