[LUGOS] RH7.3 -> RH9

Goran Kavrecic gorank at email.si
Fri Aug 1 09:20:10 CEST 2003

 Saj to globoko v sebi vem. Samo od časa do časa me zgrabi ena taka
slabost in mislim, da bom vse rešil z nadgradnjo.

 Z RH7.3 sem trenutno zadovoljen. Imam še nekaj malih radosti, ki jih
moram podelati(bluetooth, wlan, palm sync, ...). Nekaj odgovorov z liste
že imam, samo čas si moram vzeti.

 Kar pa me trenutno muči je Evolution. Sicer funkcionira lepo, razen v
enem samem detajlu - pri pobiranju majlov s POP3 ne uporablja UIDL-
potrjen bug s strani ximian. Imam navado, da puščam maile 30 dni na
strežniku(veliko sem na poti in včasih uporabljam web mail, malo pa se
tudi bojim kakega sesutka in tako vsaj vem, kje so sporočila zadnjega
meseca). Imam 5 accountov in pri vsakem preverjanju brez novih (!)
sporočil imam 3-4 MB (!) prometa. Če v skrajni sili delam to na 33,6kb
ali GPRS traja neskonćno, da izvem, da ni nič novega. Da ne govorim o
stroških za to, če postopek ponavljam, ker pričakujem novo pošto.

 Evolution 1.4 ima to rešeno, vendar zahteva GNOME 2.2 in ta je v RH9.
Sicer so mi na ximianu predlagali naj prevedem 1.3 s priporočenimi
patch-i, vendar niso bili ravno prepričani, da bo vse delovalo, kot bi
moralo.

 Na njihovi listi sem zasledil, da Evo 1.4 deluje tudi na RH7.3. Je to
komu že uspelo in kako? Sam si ne upam eksperimentirati na mašini, ki mi
služi kruh.

Lep pozdrav,
Goran Kavrečič

V čet, 31.07.2003 ob 14:11, je Blaz Podrzaj poslal(a):