RAID problem

Damjan Kreft damjan.kreft at siol.net
Sun Aug 31 18:10:56 CEST 2003

Poudravljeni!

Imam 2 diska, priklopljena na RAID (Promise, integriran na plosco). Na
prvem
je 5 NTFS particij, na drugem pa sem zraven ene NTFS particije naredil
prostor za eno ext3 in swap particijo. Namescal sem RedHat 9 in mi je ze
ob namestitvi javilo, da je mogoce, da zaradi take porazdelitve particij
bootanje z LILO (ali katerim drugim) ne bo mogoce. In kasneje se je res
zgodilo to. Izpise se samo "LI" in se vse ustavi.. V linux sem sel z
zagonsko disketo in tam spremenil v lilo.conf eno vrstico in sicer iz
"linear" sem napisal "nba32", ker mi je to javilo kot napako, ko sem v
terminalu napisal "lilo". Po spremembi, se je v terminalu sicer lepo
izpisalo da se je dodal linux in windows, ampak ob ponovnem zagonu me je
spet pricakal "LI" :(

Prosil bi za pomoc/nasvet!

Hvala!

Damjan