[LUGOS] SATA disk in Linux?

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Sun Aug 31 17:55:07 CEST 2003

Živjo!

Dne nedelja 31 avgust 2003 15:41 je Tomaž Toplak napisal(a):

> Od četrtka mam novo kišto in v njej Maxtorjev 120GB SATA disk!
>
> Zdaj pa me zanima, kako se na takšen disk inštalira linux, ker očitno ni
> tako preprosto kot na navadni ATA disk?

SATA je od PATA različen samo po fizični povezavi med krmilnikom
in diskom. Programski vmesnik krmilnika diska je isti. Starejši so bili celo
tako delani, da so imeli pretvornik na plošči, ki je ptrevarjal signale PATA
-> SATA.

Če pa je tvoj ATA kontroler na SATA vmesniku kakšen zelo novi in radikalno
drugačen boš moral pa poiskati kakšne nove gonilnike. Vsaj za Red Hat vem, da
omogoča uporabo diskete z dodatnimi gonilniki.

--
best regards,
Rok Papež