[LUGOS] SuSE Linux 8.1 in mi?ka

Fredi Najzar fredi.najzar at siol.net
Sat Aug 30 21:43:02 CEST 2003

dragan.jojic at rsklan.com wrote:
> POzdravljeni!
>
> Imam en problem. Mad instalacijo omenjega linux-a mi miska dela popolnoma normalno. Tudi ko se prvic prijavim v sistem (brez resetiranja sistema) miska fukncionira BP. Takoj ko prvic resetiram sistem sistem ne zazna mi?ke. Hoce da izberem mi?ko iz seznama a katerkoli izberem "ne prime".
>
> Probal sem ze odsraniti GPM paket, ki naj bi bil dostikrat vzrok tezav a to problema ni resilo.
>
> Kaksni predlogi ali podobni problemi??

Enak problem, sem rešil tako, da sem nastavil zagon v init3 (brez x-ov).
Ko me je vprašal za miša, sem mu ga nastavil, in takoj ko se je yast
modul končal pognal še SuSEconfig. Pozneje me ni nikoli več vprašal za miša.

Priporočam pa čimprejšnji prehod na 8.2 ker je veliko manj hroščat.

LP FRedi

--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>
http://members.fortunecity.de/fredek/