[LUGOS] filesistem v win 2k / linux

Uroš Zajc zajc_lugos at email.si
Fri Aug 29 04:35:27 CEST 2003

Jurij wrote:

> Program je explore2fs:
> http://uranus.it.swin.edu.au/~jn/linux/explore2fs.htm
> izkušenj z njim nimam; mi 100% linux povsem zadošc(a.
>
> w2k pa kar na fat - ali ni default ntfs?

Ja, ob inštalaciji je izbrana možnost ntfs, fat je pa isto opcija.
Winse bom itak imel samo za lažji prehod na linux, sicer pa se po
potrebi fat32 particijo spremeni v ntfs. Nazaj pa žal ne gre(mogoče le s
kakimi 3.rd party orodji)
Sicer sem že postavil nekaj fileserverjev (samba) in mailserverjev, kot
workstation pa linuxa še nisem veliko uporabljal.