filesistem v win 2k / linux

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Thu Aug 28 20:20:54 CEST 2003

On Thursday, August 28, 2003, 17:26:46, Andraz Sraka wrote:

> ce bos dal ext2/ext3 bos lahko dostopal z neki manjsim programckom, do
> teh particij, pa se to samo read-only.

Programček je explore2fs, in omogoča tudi pisanje na ext2 - vendar avtor
pravi da je nevarno, da pa sploh lahko pišeš, moraš nastavit eno precej
skrito opcijo v registru...

Jernej Simoncic, jernej.simoncic at guest.arnes.si
http://www2.arnes.si/~sopjsimo/
http://deepthought.ena.si/

The life of a cigarette is directly proportional to the intensity of
the protests from non-smokers.
       -- Dhawan's Fourth Law for the Non-Smoker