[LUGOS] vprasanje o iso datotekah

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Thu Aug 28 13:09:29 CEST 2003

Quoting "Igor J. Kresnik" <lovec at volja.net>:

> Pozdravljen
> Kako naj razpakiram  datoteke s končnico iso da bodo primerne za uporabo?

iso datoteke kot take so primerno namenjene direktno peki na prazne CD-je, ce
pa zelis videti njihovo vsebino (pod linuxom) , jih lahko mountas kot navaden
filesystem , preko loop device-a.. v temle stilu:

mount -o loop mandrake-123.iso /mnt/cdiso

in imas read-only vsebino na voljo v direktoriju /mnt/cdiso

> Kako pa lahko jaz ustvarim tkšne iso datoteke?

mkisofs.

> Ali se to da napraviti v nerotu?

Pod Windowsi se za kaj takega uporabi WinImage.

--
AUFBIX:  "bojni vzklik, poziv na boj" (battle cry...)
http://aufbix.org/