[LUGOS] web design

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Thu Aug 28 12:04:20 CEST 2003

spodaj ti podajam seznam treh razlicnih html editorjev - sam uporabljam
quanto+, ki je nekako najpopolnejsa:

bluefish:
http://bluefish.openoffice.nl/

quanta plus:
http://quanta.sourceforge.net/

screem:
http://www.screem.org/

je pa res da noben od omenjenih programov ne premore WYSIWYG, torej
(kontraverzne) zmogljivosti, ki je mnogi (naj)trsi h4ck33rz niti ne marajo
imeti... ;-)

lp,
ziga b.