[LUGOS] Sylpheed in spam

Gregor Zupan gregor.zupan at hermes.si
Wed Aug 27 07:32:09 CEST 2003

Zivjo,

Naredis si rule in posljes vsak mail (ki ima New flag) preko spamd-ja
in, ce je spam ga potem movnes v SPAM direktorij. Lahko ti posljem
rule - kako imam jaz narejeno (vendar bos moral pocakati, da pridem
domov)

Poleg tega pa imas tudi moznost uciti spamassassina -> naredis si dve
akciji:

npr. spam: /usr/bin/sa-learn --spam --file %f&
in ham: /usr/bin/sa-learn --ham ....

In potem se tiste maile, ki ti jih ne oznaci oz. narobe oznaci -
popravis s temi akcijami.

lp,
Grega.

 Gregor Zupan                      E-mail: gregorz at hermes.si
 HERMES SoftLab                    Voice:  +386 1 5865 (589)
 Litijska 51,                      Fax:    +386 1 5865 (270)
 1000 Ljubljana, SLOVENIJA         http://www.hermes-softlab.com