qmail_problem_z_SiOL_strežnikom?

Robert robert at vct.si
Tue Aug 26 16:08:26 CEST 2003

Živjo

Hvala za odgovor, je pa tako, da je mrežna kartica že sedaj na 10Mbps HD, ker je priklopljena na en starejši hub, in ni
integrirana na matični plošči, ampak je PCI kartica (iz leta 2001, se mi zdi). Tako se trenutno ukvarjam z novimi
driverji, bom pa po tvojem nasvetu poskušal tudi z kakšno kartico drugega proizvajalca.

lp
robert