[LUGOS] Veliko slapd procesov

"Branko F. Gračnar" bfg at noviforum.si
Mon Aug 25 15:33:01 CEST 2003

Kostko wrote:

>Instaliral in skonfiguriral sem LDAP in slapd in stvar lepo dela. Sem pa
>opazil da je na strežniku zagnanih ogromno (35) slapd procesov, zanima
>me, ali je to normalno?

To niso pravi procesi, ampak niti. slapd je večniten strežnik in za
vsako povezavo, namesto novega procesa ustvari novo nit. Linux threading
pa je sorte 1:1, kar pomeni, da se za vsako novo nit ustvari nov
lightweight proces.

Na sistemih, kjer je threading N:M (FreeBSD, Solaris, AIX) boš videl
samo en slapd proces.

Enako velja za vse večnitne aplikacije (mozilla, openoffice, mysql ...etc)

lp, Brane