[LUGOS] Pa se ena o mplayer-ju

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Mon Aug 25 15:06:07 CEST 2003

> pritisni tipko f
>
> ce hoces stvar opraviti, ko pi¹e¹ command line, si poglej ¹e man in
> mo¾nosti -fs, -vm in -zoom.
>
> lep pozdrav
> andra¾ tori

Zal nimam racunalnika pri sebi, tako da bom na pamet govoril, vendar v
gmplayer-ju (gui-mplayer) pritisnem na "daljincu" tipko za full-screen
mode, kar se zgodi je, da dobim crn zaslon z enako veliko sliko na sredini,
kot je v originalu. Primer: ce je bila prej slika velikosti 256*64, je po
novem silka enako velika, v primeru pa, ce uporabljam default nastavitve pa
se prikazno polje (beri slika) raztegne na 1024*256, vendar je pri tem mode-u
slika vedno modra (pa ne windows blue screen). Opciji -fs in -vm verjetno ne
pomagata, bom pa poizkusil se z -zoom, pa bomo videli, kaj se zgodi.

hvala in lp aless