Pa se ena o mplayer-ju

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Mon Aug 25 14:34:26 CEST 2003

Pa se eno mplayer vprasanje:

Verjetno sicer sprasujem neumnosti, vendar me zanima, ali obstaja kaksna
moznost za full-screen prikaz videa v mplayer-ju pri opciji -vo xv. Sicer
uporabljam gmplayer, kjer je po default-u neka druga vrednost, pri kateri
sicer raztegne sliko cez cel zaslon (oziroma, toliko kot je potrebno, da
ostane pravilno razmerje), vendar je slika pri avi fajlih modra (ni slike).
Oziroma, kaj bi moral narediti, da bi v redu delovala tudi tista default
nastavitev. Instaliral sem mplayer 0.90 za RH 7.3 na prenosnika z integrirano
videokartico na SiS 670.

lp aless