[LUGOS] web design

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Aug 25 11:09:03 CEST 2003

Na 1061801685, 2003-08-25 ob 10:54, je Aljosa Spanger napisal(a):
> Zanima me, če poznate kakšno alternativo za macromedia mx v linuxu, oz
> delovanje le tega pod wine-om oz katerim drugim simulatorjem oz.
> programom.

Mozilla Composer

Vsaj zadnja različica bi si zaslužila oceno 'uporabno'. Stvar seveda ni
na isti ravni kot Dreamweaver, je pa nekako uporaben vizualni editor
htmlja. Je pa vse odvisno od tega kako hardcore orodje dejansko
potrebuješ?

Dreamweaver MX pod Wine zagotovo ne deluje, saj ne deluje niti pod Wine
Crossover Office
(http://www.codeweavers.com/products/office/supported_applications.php?score=other)

Lep pozdrav
Andraž Tori