[LUGOS] Mozilla

Vlado Umek umnik at email.si
Wed Aug 20 22:30:53 CEST 2003

Prav zato se mi cudno zdi. Vse kar se pac da po normalni poti nastavit na
kodiranje ISO-8859-2 je nastavljeno. Ce pogledam source code od spletne
strani je jasno napisan ISO-8859-2. Konqueror stvar pokaze normalno, Mozzila
pac ne.
Mogoce se motim, ampak a ni ISO-8859-1 sposoben pokazat czs-jev?

Umnik
umnik at email.si