qmail problem z SiOL strežnikom

Robert robert at vct.si
Wed Aug 20 15:58:25 CEST 2003

Živjo

Imam en čuden problem, pa upam, da mi bo kdo znal pomagat. Ena naša stranka včasih pošilja obvestila v enem e-mailu
cca. 80 naslovnikom, od tega jih je vsaj 60 na siol.net. Tu se zadeva zatakne - vsa pošta za siol.net ostane v vrsti,
za vse ostale domene pa odleti normalno ven. Vzpostavijo se 4 hkratne SMTP povezave z mail.siol.net, ki pa ne gredo
skozi, ampak se po določenem času pojavi v logu tole:

qmail: 1061384910.796753 delivery 62: deferral: Connected_to_193.189.160.18_but_connection_died._(#4.4.2)/

Spremljal sem malo zadevo z iptrafom, pa se samo vzpostavi povezava, prometa pa ni.

Z tcpdumpom pa sem našel tole (zapis se stalno ponavlja):
kudu.siol.net > server.domena.si: icmp: ip reassembly time exceeded (DF)

Dejansko ne vem, kje se lotit problema. Poskušal sem spreminjati "concurrencyremote" v qmailu (na SiOLu so mi povedali,
da mail.siol.net dovoljuje max. 4 hkratne povezave iz istega naslova), pa ni nič drugače. Server je za firewallom
(NetScreen), poganja pa qmail 1.03 + amavis 0.3.12. Ali je lahko problem v nastavitvah firewall-a?

lp
robert