[LUGOS] MySQL zadeve

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Tue Aug 19 10:52:36 CEST 2003

Zdravo.

> Zal se ne spomnem, bilo je kaki 2 leti nazaj. Predvidevam da se je MySQL
> ODBC driver kam premaknil od tedaj...

> Z DTSem sem delal ker je precej prakticen in fleksibilen.

A se res cisto nic ne spomnis? :) Jaz sem se igral sedaj malo z DTSjem
ampak imam tezave. "Copy database..." ne deluje, ker dela samo z MSSQL
bazami, lahko bi edino najprej s SQLjem kreiral strukturo in nato
prepumpal vsebino iz MSSQL v MySQL. Vendar se mi ustavi ravno pri
izvajanju SQL stavkov. Torej "designal" sem nov package in nato dodal
"Execute SQL" task. Vanj sem napisal SQL stavke tako kot bi jih v
mysql prompt v Linuxu. Ko poskusam zadevo pognati, dobim nek cuden
syntax error. Ce poskusam izvesti samo en stavek (recimo samo en
CREATE TABLE), ne javi nobene tezave. Torej problem je z vecimi
stavki. Kako si ti to reseval, ce si sploh to pocel na tak nacin kot
jaz? Saj si uporabljal InnoDB tabele, ne?

Aja, sintaksa je 100% pravilna, sem jo potem stestiral tudi v mysql
promptu na Linuxu.

Hvala za ideje.

--
Nejc Skoberne