[LUGOS] Čuden font v nekaterih programih v XWindow

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Thu Aug 14 10:31:46 CEST 2003

Hi.

"Na enkrat"? Kaj si pa delal? X-i ne pišejo logov, mogoče pa bi bilo kaj v
~/.bash_history. In to za root-a.

Font je po grobi oceni Helvetica, zagotovo pa sans-sefif tipa. Možno, da
si po pomoti odstranil prejšnji font. Rabim naslednje:

 - /var/log/XFree86.*.log (namesto * vse številke, ki so)
 - /etc/X11/XF86Config in /etc/X11/XF86Config-4, če nista symlinka
 - xlfonts izpis (tega bo dosti)
 - mapo ~/.kde (ali kaj je že)

Če de outputov dosti, jih daj kar v tarball (.tar.gz) in objavi na webu.

Kak se v KDE fonti nastavljajo, nimam prave ideje. Spomnim se nekaj iz
kdecc (KDE Control Center), vendar so že leta, odkar san preklopo na E16.
Tu bi bila pomoč drugih dobrodošla.
-i