[LUGOS] Pitanjce ... Xwindow

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Thu Aug 14 10:17:54 CEST 2003

Hi.

On Wed, 13 Aug 2003, Iztok Kham wrote:
> Ahoj ... ali ima kdo kaj pojma, če obstaja kakšno Font Management orodje za
> XFree86 (ala Adobe Type Manager Deluxe v Win/Mac okolju)? Če ne, bi mogoče
> koga zanimalo spisati tako zadevo?

X fonti se konfigurirajo v glavnem ročno. Strežnik podpira bitmap
fonte (PCF), pa tudi scalable Speedo, Type1 in TrueType fonte, pa še
kaj. Te naložiš pod /usr/X11R6/lib/X11/fonts, pripraviš font dire in dodaš
FontPath v XF86Config. Naložene vidiš z "xlsfonts", posamezen font pa
lahko dumpaš v tabelo z glyphi z "xfd". Potem konfiguriraš še aplikacijo;
tu so stvari odvisne predvsem od nje. Ločeno je treba poskrbeti še za .si
znake. Več o tem piše v XFree86 font HOWTO, ki potuje kot dokumencacija z
vsakim releasom.

Grafični vmesnik? Adobe type managerja ne poznam. Hitro googlanje tudi ni
našlo nič pametnega.. Povej mi, kakšne bi bile zahteve za takšen manager.
Mogoče se da kaj skup spraviti, vendar šele proti oktobru, ko se rešim še
nekaj izpitov.

Lp -i