[LUGOS] Tezave z instalacijo RH9

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Mon Aug 11 21:56:06 CEST 2003

tudi sam samo ugibam...

mogoce ima cdrom tezave z branjem medija cd ploscka/zgoscenke - sam sem na
podobne primere naletel ze nekajkrat - predvsem ko je slo za branje doma
zapeceneh cd-r ali cd-rw (se najveckrat). slednji namrec premorejo manjso
odbojnost kot nj. tiskane enacice in zato nekaterim cd bralnikom (lahko)
povzrocajo tezave.

lp,
ziga b.