Re: [LUGOS] DNS in WEB Stre¾niki

cronos at email.si cronos at email.si
Sun Aug 10 12:16:19 CEST 2003

Pozdrav.

Replikacijo ima MySQL ze vgrajeno in po mojih izkusnjah deluje zelo hitro.
Replikacija v mojem primeru poteka od master na slave streznik (one-way). Ce
gre za web aplikacijo v php-ju, je na
http://phpbuilder.com/columns/tanoviceanu20000912.php3 lepo opisano kako to
resiti v php-ju.
Ce pa gre za kako drugo aplikacijo, pa je v aplikaciji potrebno omogociti
preklop na rezervno bazo, na kateri se pac dela, dokler se prvotna baza
ponovno ne vzpostavi (seveda je zacetni snapshot restavrirane master baze
slave baza na kateri se je delalo po izpadu).

Roman