[LUGOS] DNS in WEB Stre

Andraz Sraka a at aufbix.org
Fri Aug 8 19:40:52 CEST 2003

On Fri, Aug 08, 2003 at 07:25:29PM +0200, Marko Vodopivec wrote:
> Kako moram nastaviti DNS, da bo v primeru izpada enega strežnika prevzev
> nalogo drugi strežnik.

recimo, da sem prav razumel kaj bi ti rad pocel ...

load shaping med dvema web streznikoma naceloma ne delas z DNS
nastavitvami. Nekako je lazje imeti neko linux masino, ki nekako usmerja
(routa) promet med tema dvema web streznikoma, ki bi pa skoraj morala
biti naceloma v nekem DMZju, ki je dostopen samo preko tega linux box-a
npr.

v tvojem primeru nekako imas nek box na katerega kaze DNS za web npr. in
potem izvajas nekako port forwarding/advance routing  naprej ali na prvi
streznik ali pa na drugega. Zdaj napamet sicer ne vem, ce kaksna taka
aplikacija obstaja, vsekakor se mi pa na pogled zdi dokaj trivialna
zadeva za napisat. Recimo, da sem ti delno odgovoril na tvoje vprasanje
;-]

lp,
 Andraz