[LUGOS] Postfix - virtual related

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Thu Aug 7 16:05:55 CEST 2003

Pozdravljen

On Thu, 2003-08-07 at 15:20, Blaz Podrzaj wrote:
> Ne vem ce bo to slo. Govora je o 10 lokalnih userjih ki so vsi v
> /etc/passwd, tale virtual pa cisto spremeni situacijo, s tem da zamenja
> transport agenta. Po mojem bi moral tole resiti kar z local_recipient_maps
> v povezavi z virtual_maps.

Jaz imam na enem serverju cca. 60 domen in 600 userjev, vsi userji so v
/etc/passwd in jih imam vpisane v virtual. Virtual pa izgleda nekako
takole:

domena.si whatewer
moj.email at domena.si moj_lokalni_username

domena.com whatewer
moj2.email at domena.com moj2_lokalni_username

Naredis postmap virtual, reloadas postfix (postfix reload), to je pa
tudi vse.

LP,

--
Davor Guttierrez <davor at guttierrez.org>