[LUGOS] bootanje linuxa

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Tue Aug 5 20:58:58 CEST 2003

On Tue,  5 Aug 2003 18:49:49 +0200 (MEST)
tilen.kranjc at guest.arnes.si wrote:

> Ubistvu je bil kernel ze zraven, v config datoteki pa pise,
> da je bil preveden za 486 procesor. No, med tem casom sem
> tudi probal zamenjat procesor za AMD K5 isto 100MHz, na
> zalost brez uspeha. Da je problem RAM tezko verjamem, ker je
> prej deloval na podobni kisti b.p. (le drug procesor je bil
> - cyrix).

joj, vsa taka krama (amd k5, razni cyrixi in kar je se blo 'kompatibilcev' v
tistih casih) deluje uglavnem zgolj z '386' kerneli.

ce ne deljue z 386 in ce se pocutis avanturista, na netu poisec nekaj kar
zveni kot 'early printk' patch in si pripravis vse potrebno za serijsko
konzolo ...

--

Jure Pecar