qmail+antivirus+antispam, sesuvanje streznika

Bostjan Mercun bostjan at niansis.com
Tue Aug 5 13:15:55 CEST 2003

Pozdravljeni

Na qmail strezniku bi imel rad neko antivirusno in antispam zascito. Ali
mi lahko na kratko svetujete, kateri software naj uporabim? Moznosti je
vec in se ze na zacetku ne morem odlociti, s katerim naj poizkusim. Ima
kdo ze kaksne uporabne izkusnje? Obstaja kje kaksna primerjava?

Druga tezava je pa sesuvanje enega od streznikov, ki sem ga postavil
samo za backup in ni prikljucen v internet. Povezan je samo s sosednjim
racunalnikom. Na vsake toliko casa neha delat. Enkrat sem uspel videti
"kernel oops", drugace je ekran crn, ko nanj prikljucim monitor. Mrezni
servisi ne delajo vec, na pinge pa se vedno odgovarja. V logih nisem
opazil nicesar uporabnega. Isti racunalnik (vendar starejsa distribucija
linuxa) je prej delal dve leti brez problema, z uptimom vec kot 400 dni.
Ko ga resetiram dela spet normalno kaksnih 14 dni, vcasih malo manj,
vcasih malo vec.

Ali je mogoce, da je razlog v tem, da ni povezan v internet? Cudno se mi
zdi, da bi bila tezava v strojni opremi, ker je racunalnik prej delal
brez tezav.

Hvala in lep pozdrav

        Bostjan