[LUGOS] Eicon PCI 2.02 in RH7.3

Goran Kavrecic gorank at email.si
Mon Aug 4 14:54:04 CEST 2003

V pon, 04.08.2003 ob 08:22, je rok.papez at lugos.si poslal(a):
> Zivjo!

> To je gonilnik za RTC. Najbrz ga nisi vkljucil.
Bom še enkrat pognal menuconfig in preveril.
Kaj pa moram pogledati, ker mi ne najde /dev/lp0 in se ne ugasne na
poweroff. ACPI imam vključen - a morem čisto vse tam odkljukati?

> Si popravil grub nastavitve, da uporablja novo jedro ?
 Problem ni bil, da se ne boota z novim jedrom -to je delalo takoj.
Težava je v tem, da se kartica ne postavi pravilno.
 V grub-u je sam popravil, da je vse štimalo. Problem je bil, da sem
zadevo bootal iz druge instalacije in je bil tisti drugi grub mirodajen.
Ampak to sploh ni problem. Še enkrat sem pognal grub-install na pravi
instalaciji in vse je začelo delovati, kot se spodobi(vsaj kar se
bootanja tiče).