Tezave z instalacijo RH9

JAnez Urevc janez.urevc at siol.net
Mon Aug 11 14:29:54 CEST 2003

Ola....

Med instalacijo RH9 mi racunalnik pusti naslednje sporocilo ("The
package glibx-common-2.3.2-11.9 cannot be opened. This is due to a
missing file or perhaps a corrupt package. If you ar installing from CD
media this usually means the CD media is corrupt, or the CD drive is
unable to read the media.") ZAdeva se zgodi neposredno na zacetku
instalacije (to je prvi paketek). Poizskusil sem z drugim CD-jem, pa ni
slo (isti cd na drugem racunalniku deluje normalno. S CD-romom nebi
smelo biti nic narobe, saj je pred kratkim na eni drugi masini deloval....

a se mogoce komu sanja kaj bi lahko bilo?
JAnez