[LUGOS] Napaka pri zagonu

Marko Kadunc marko.kadunc at eplas.si
Mon Aug 4 11:31:28 CEST 2003

Internet dela normalno!

V modules.conf teh modulov nimam napisanih (da bi jim samo dodal na koncu off)
Zato ne vem če bo uredu če te vrstice napišem v modules.conf?
Kaj se bo zgodilo pri naslednjem zagonu oz. restartu?
Ali bom te module dejansko izklopil ali bom izklopil samo tiste ki javljajo
napako?

Se opravičujem za moje neznanje :)

Marko