[LUGOS] Napaka pri zagonu

Uroš Golja goljau at comcom.si
Mon Aug 4 10:00:15 CEST 2003

Umm... kako naj to razložim... ni ključnega pomena za delovanje
računala, je pa ključnega pomena za delovanje povezave preko ADSL.

Kernel modulov za ppp ti ne najde. To se mi zdi rahlo čudno. Naredi en
find /lib/modules -iname "*ppp*", da vidiš, če omenjene module sploh
imaš. Če jih nimaš, še ne pomeni, da ti ppp ne bo deloval, saj je lahko
ta koda statično vkompajlana v kernel (= ni kot modul). Probejna roke
zalaufat pppd. Če se nič ne buni, bo najbrž vse OK.

LP,
Uroš