[LUGOS] Prazen password

Goran Kavrecic gorank at email.si
Sun Aug 3 16:53:45 CEST 2003

 Sicer sem že rešil s popravljanjem /etc/shadow, ampak se mi ta zdi še
najbolj "by the book".

 Prebral sem ta page, ampak šele, ko sem videl ta odgovor sem še enkrat
s prisotnostjo obeh možganskih celic prebral stavek do konca. Prvič
prišel samo do "...to disable a password for an account" in bil sveto
prepričan, da pomeni "to disable an account", kar je sicer eden od
ukazov. mislim, da -l (lock).

Hvala,
Goran

V ned, 03.08.2003 ob 13:08, je Simon Tutek poslal(a):