[LUGOS] Bridging

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Tue Apr 29 11:24:34 CEST 2003

ce se "nevidni" nanasa na sposobnost "connection tracking", ki je nekako
svojstvena iptables, potem jap! in da, obnese se odlicno!

v duhu prosto-kodnega deljenja (praviloma kakovostnih ;-) informacij z
drugimi, podajam se povezave, ki utegnejo biti se komu v pomoc pri
ugotavljanju trdnosti svojih "pozarnih" zascit:

http://scan.sygate.com/

http://www.securityspace.com/

oba servisa sta brezplacna, pri cemer je drugi specificen v toliko, da zahteva
registracijo in v primeru podrobnejse analize (tudi) placilo...

pri izdelavi "pozarnih" pravil priporocam v branje:

http://iptables-tutorial.frozentux.net/

kjer se, ob morda nekoliko pomankljivi anglescini, lahko dodobra spoznate z
delovanjem in nacinom sestavljanja iptables pravil ter brez slabe vesti
skopirate katerega izmed (odlicno!) sestavljenih primerov.

lp,
ziga b.