[LUGOS] prenos diskov

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Mon Apr 28 12:45:36 CEST 2003

Zdravo.

> imam en server (P III, Abit, 512 RAM) in postavljen software RAID z dvema
> IDE 100 GB diskoma (Redhat 8). Sedaj sem nabavil nov server (P IV,
> Supermicro, 1024 RAM). Rad bi z cim manj tezavami prestavil obstojeca diska
> v novo masino. Upal sem, da bom samo ustekal diske, Kudzuu bo postimal nov
> hardware in voila, vse bo delovalo. Vendar pa se zaustavi ze pri bootu, ker
> LILO izpise samo L.

Z Lilotom je bil vedno kriz, saj je zelo obcutljiv na najmanjse
spremembe. Ena varianta je, da bootas s CDjem ter mountas kar root
particije na disku in nato z ukazom "lilo" prepises MBR ter upas, da
bo delovalo. Sam imam 5 streznikov na SW raidu in povsod sem se
namatral da mi stvar deluje kolikor toliko v redu - pristal sem na to,
da sem moral za vsak disk posebej pognati lilo (torej non-stop
popravljati lilo.conf da je pisal na vsak disk posebej ne pa kar na
md0), vendar se mi kar cesto dogaja, da se zadeva enostavno pokvari in
moram spet in spet poganjati "lilo".

Ko sem se tega navelical, sem presedlal na GNU Grub, ki mi je veliko
ljubsi.

> Ali mi lahko poveste, kako bi migracijo najlazje izvedel?

Torej ce mene vprasas ti priporocam Grub. Ce se bos odlocil zanj, mi
sporoci - lahko ti dam natancnejsa navodila za migracijo.

--
Nejc Skoberne
Grajska ulica 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si