[LUGOS] ponovno uninstall

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Sat Apr 26 22:18:28 CEST 2003

Zdravo.

> včeraj sem že spraševal kako odnamestiti linux na sistemu, kjer je še win98.
> sedaj pa me zanima če lahko z fdiskom (fdisk /mbr) formatiram tudi v primeru
> ko je na sistemu windows XP in linux - imam
> namreč računalnik na katerem sem imel winXP in linux in je brat iz windowsow
> pobrisal particijo od linuxa; lilo je pa seveda ostal?

1. Ce hoces da ti bo kdo odgovarjal na posto, si nastimaj fiksno
dolzino vrstic na okoli 80 znakov - word wrap.

2. fdisk /mbr nicesar ne formatira, temvec prepise (overwrite) MBR na
disku. Kolikor vem je v slednjem primeru primerno bootati iz XP CDja
ter pri namestitvi reci "Repair", nato pa pognati neko "Console", kjer
imas nek ukaz podoben "fixmbr". Tako je vsaj pri Win2k, nisem pa
siguren ce tudi pri XP.

--
Nejc Skoberne
Grajska ulica 5