[LUGOS] Racunalnik brez programske opreme? Kot avto brez motorja!

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Fri Apr 25 20:45:35 CEST 2003

On Fri, Apr 25, 2003 at 07:40:18PM +0200, Andraz Tori wrote:

> ?e sami nekaj opazimo, bi lahko tudi komot dal objavo gor (hint: ?e
> vedno ni prepozno)
> kolikor mi je znano v kratkem pride ven ?e update in doma?a stran
> distribucije, morda lahko do takrat se po?aka in potem objavi novico z
> linkom

Jaz do danes nisem vedel, da je zadeva 'izsla'. Vedel sem da se pripravlja.
Na zalost pa na www.slotech.com ne zahajam pogosto, tako da o tem nisem
nikjer mogel prebrati.

> (promoviramo v smislu, da na prireditvah tipa infos pe?emo cdje, da se
> laufajo na ra?unalnikih na katerih se predstavlja openoffice itd...)

Kar se mene tice lahko zadevo ponujamo povsod kjer ponujamo ostale stvari.
Ampak naj vsaj nekdo rece, 'ej tole mamo...' Nobene distribucije ne
promoviramo kaj bolj extra kot vse ostale, tam kjer pac ljudje lahko dobijo
nase CDje si naredimo zalogo mainstream stvari, tisto kar ljudje najbolj
pogosto uporabljajo, ce pa bi si kdo zelel dobiti kaj bolj exoticnega, pa mu
tudi ponavadi ustrezemo, samo da clovek prej pove kaj bi rad imel. Ce bo kdo
hotel SloTech distribucijo jo bo pac dobil.

Pa saj ves kako smo poceli in pocnemo te zadeve, sploh ne vem v cem je
problem sedaj...

> da ne bo pomote, mislim da ni neka sveta dol?nost lugosa da to
> promovira, ampak bi pa ne bilo ?isto nobene ?kode ?e to samoiniciativno
> naredi - ?e posebej tam kjer so finan?no-energijski vlo?ki res majhni,
> npr da razpo?lje kak PR o tem da je na voljo nekaj kar bo mogo?e koga
> zanimal...

Moram rect, da se bolj ne bi mogel strinjat s tabo. Tezava je v tem, da je
99.5% aktivnih clanov Lugosa in sicer takih, ki so aktivni se kako drugace
kot na postnih seznamih, zaposlenih oz. v taksnem ali drugacnem delovnem
razmerju in vecina jih dela vsaj 8 ur na dan v sluzbah. Ja, 6 let nazaj jih
je bila pa vecina se studentov in srednjesolcev. In tem ljudem enostavo
zmankuje casa in energije.

Tudi jaz bi si zelel, da bi imeli nekoga, ki bi se sel PR in polnil vse
casopise od Lady in Hopla, pa do Playboya in kaj jaz vem cesa se z novicami
clanki oznanili o Linuxu in drustvu. Trenutno pa takega cloveka ali dveh ni.
Zal,... Na skupne sestanke, pa vecerje, druzenja  pa kaj jaz vem kaj se vse
se ne vabi zato ker bi nam bilo dolgcas ampak zato da se ustvari kaj
podmladka. :)

--
David!