[LUGOS] Racunalnik brez programske opreme? Kot avto brez motorja!

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Apr 25 19:40:18 CEST 2003

V pet, 25.04.2003 ob 18:42, je David Klasinc poslal(a):

>  Kaksno podporo, pa bi si distribucije se zelala? ....
>  Ce bi nam kdo sporocil (za tole ne dam roke v ogenj, da se je mogoce
> zgodilo) da je distribucija na voljo, da bi rad, da na nasi strani objavimo
> novico o tem ali pa da razposljemo kako posto po nasih listah, bi to tudi
> storili. Tako pa nismo. Na zalost nas je premalo, tako da ne moremo
> spremljati vsega kaj se dogaja.

... tole izpade kot da se ne pogovarjamo več z nikomer, ki nima svojih
PR oddelkov da bi nas obveščal

če sami nekaj opazimo, bi lahko tudi komot dal objavo gor (hint: še
vedno ni prepozno)
kolikor mi je znano v kratkem pride ven še update in domača stran
distribucije, morda lahko do takrat se počaka in potem objavi novico z
linkom

>  Torej se enkrat, kaksne podpore pa si zeli Slo-Tech distribucija in
> konkretno skupina, ki jo razvija?

Well, zakaj bi morali avtorji karkoli želeti...
Saj promoviramo redhat, pa debian in mandrake in suse brez da bi nam te
distribucije izkazale kako neposredno željo da to počnimo, še manj da bi
imeli dogovor
(promoviramo v smislu, da na prireditvah tipa infos pečemo cdje, da se
laufajo na računalnikih na katerih se predstavlja openoffice itd...)

IMHO sicer mislim da distribucija v delovnih okoljih ni najbolj
uporabna, je pa kot mana za domače uporabnike naravnost fantastično
orodje in bi ga bilo treba izkoristit...
Odlično se je obnesla tudi za hitro obujanje websurfing postaj v
kiberpipi, ki so jim en za drugim crknili diski...

da ne bo pomote, mislim da ni neka sveta dolžnost lugosa da to
promovira, ampak bi pa ne bilo čisto nobene škode če to samoiniciativno
naredi - še posebej tam kjer so finančno-energijski vložki res majhni,
npr da razpošlje kak PR o tem da je na voljo nekaj kar bo mogoče koga
zanimal...

p.s.: še vedno imam tu 100CDjev za dober namen, lahko zrihtam tudi
peko... ne morem pa v portorož. če je kdo pripravljen ... private
mail...

Lep pozdrav
Andraž Tori